Klacht: Retourneren zonder kassabon

op 11 september 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Op 24 Augustus j.l. Heb ik 3 paar jeans gekocht bij de ZARA in Zwolle. Ik heb deze toen per pin betaald.

Ik wil graag 1 van de 3 jeans retourneren. En hiervoor in de plaats een blazer en een top mee nemen. Hiervoor zou ik dan nog wel €35 moeten bijbetalen. Helaas en dat is me nog nooit overkomen heb ik de kassabon weggegooid.

Op aanraden van een vriendin vandaag terug gegaan naar de Zara in Zwolle met de jeans waar alle kaartjes gewoon nog netjes aanzitten, een overzicht van de pin transactie en de pinpas weer ik mee betaald had. Toen ik bij de kassa kwam werd me gelijk heel onvriendelijk duidelijk gemaakt dat ze niets voor me kunnen betekenen. En dat ze alleen retourneren icm de kassabon.

Ik ben tevreden waneer ik 1 van de 3 jeans die ik 24 Augustus 2018 heb gekocht kan retourneren voor 2 andere kledingstukken waarvoor ik dan een bedrag van €35 bijbetaal.

Helaas heb ik geen kassabon meer. Maar wel kan ik de pin transactie overhandigen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SFzwolle