Klacht: Retourneren niet mogelijk en slechte afhandeling

op 27 mei 2020 over La Souris Scooters in de categorie Brommers, scooters en motoren

Ik heb mijn scooter besteld op 6 mei en deze is 22 mei afgeleverd. Ik heb de city scooter besteld met een windscherm en het grootste rieten mandje. Na mijn bestelling heb ik direct gemaild, of zij het mandje éxtra goed konden monteren want er zou een hondje ingaan. Ik kreeg als antwoord dat zij áltijd hun accessoires góéd monteren. De scooter werd geleverd 22 mei en het mandje was dus TOTAAL NIET GOED gemonteerd, om te schamen, zo erg was het. Het mandje wiebelt alle kanten op, ik heb er dus niets aan! Direct gemaild en gebeld (na 45 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn) en ineens was het mijn eigen probleem, omdat ik geen klapdrager erbij besteld heb. Ten eerste is mij dit nóóit verteld en ten tweede waarom wordt er dan gezegd dat het mandje (alle accessoires zoals in de mail werd aangegeven) goed gemonteerd wordt.. Het mandje heeft mij 70 euro gekost, mijn hondje kan er niet in en daarnaast oogt het mandje totaal geen 70 euro.
Behalve dat het mijn eigen schuld is, kan ik het mandje ook niet retourneren – omdat het gebruikt is en dus tweedehands? Ik heb het mandje er direct afgehaald en ziet er écht nog net zo uit als bij de levering. Daarnaast geldt er nog altijd bij kopen op afstand een wettelijk retourtermijn van 14 dagen (La souris staat blijkbaar boven de wet). Er is totaal geen klantgerichtheid en totaal niet meedenkend, behalve dat ik nog even 100 euro mag betalen aan ze voor een klapdrager (want alleen dan kan het mandje ineens ‘goed’ worden bevestigd). Tot slot is het gesprek gewoon afgekapt zonder enige oplossing.
Kortom: bestel hier niet!!!!

Zodra ik het mandje kan retourneren en het geld terug krijg. Of als zij mij een klapdrager verzenden, als spijtbetuiging voor hun slechte montage. Of de helft van 70 euro terug en het mandje houden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Souris Scooters over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door SK----