Klacht: Retourneren niet mogelijk

op 17 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Geleverde 3 styuspennen zijn NIET volgens de specificaties op hun website, zijn rond 9 in plaats van rond 7 mm.
Op mijn klacht [ ticket 4953017] krijg ik een automatisch antwoord mail. Volgens de instructie geef ik antwoord, doch van de mail-sever krijg ik bericht dat het mailtje niet afgeleverd kon worden [service@miniinthebox.com OF noreply-service@system.miniinthebox.com]
HUN KLACHTEN PROCEDURE HEEFT EEN MUUR WAAR JE NIET DOORHEEN KOMT, je krijgt hun klantenservice e-mail adres NIET en je klacht vervalt automatisch na 7 dagen.

Retourneren en terug betalen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Frans Peeters

3 jaren geleden - Probleem naar tevredenheid opgelost

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 januari 2014 om 02:18 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben uw probleem reeds op 16 januari opgelost via email. Het werd behandeld door ons klantenservice. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Miniinthebox

Heeft op 17 januari 2014 om 10:57 geantwoord

MIJN FOUT: Communiceren met de klantenservice gaat prima via: Mijn account ->Mijn vragen, op e-mails reageren gaat niet.
Mijn klacht is naar volle tevredenheid opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Peeters