Klacht: Retourneren maar geen geld terug

op 05 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Eind mei kleren besteld bij boohoo. Dit zou 4 werkdagen duren, Facebook bericht gestuurd moest rekening houden met 7 werkdagen. Dus heb maar fijn gezegd dat ze alles moesten veranderen..
Vervolgens de kleren op 12 juni opgehaald bij een PostNL locatie en gelijk 12 juni terug gestuurd want het paste niet. Binnen 14 werkdagen hoor je je geld terug te krijgen ik hun weer een Facebook bericht gestuurd en daar in word gezegd dat ze duizenden pakketjes retour gezonden krijgen dus moet rekening houden met 14-28 werkdagen. Ik heb al eens iets terug gestuurd en toen kreeg ik best snel mijn geld terug. Vandaag weer een Facebook bericht gestuurd en daarin word gevraagd naar bewijs dat ik het verstuurd heb en of het ontvangen is.. PostNL zegt het is ontvangen.. zie nu dat ik een bericht krijg dat ik moet wachten tot 10-7-2017 op het geld.. een ding is zeker ga nooit meer bestellen bij Boohoo

Zodra ik mijn geld terug krijg ben ik tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yentihwjudy