Klacht: Retourneren lukt niet

op 13 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een truitje fringe gekocht. Het is van slechte kwaliteit en heeft een rare pasvorm dus wil het retour zenden. Hiervoor moet je een etiket uitprinten. Dat lukt niet want dan geeft hij een foutmelding aan. Het was heel lastig om telefonisch contact te krijgen. Het Lukt de klantenservice ook niet om een retour etiket aan te maken. Ze zou hem binnen 3 werkdagen naar mij mailen. Ik ontving niets. Heb ik weer gemaild waar het bleef. Krijg antwoord dat er nog steeds een storing is.

Wanneer ik het geld teruggestort heb gekregen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 24 augustus 2016 om 09:58 geantwoord

Beste mevrouw Berkhout,

Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de online retourcenter.

We hebben gekeken naar uw deal en het is nog mogelijk het product te retourneren. Wij hebben de retourprocedure daarom voor u in gang gezet. U zult binnen drie dagen een e-mail ontvangen waarin wordt uitgelegd wat deze procedure is en hoe u het product retour kunt zenden.

Graag wil ik u erop wijzen dat als het langer duurt dan drie dagen voordat u deze e-mail ontvangt, het ook zo kan zijn dat deze in uw spamfilter of ongewenste map terecht is gekomen.

Ik ga er vanuit dat de retourprocedure zo spoedig mogelijk voltooid zal worden.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door BerkhoutA