Klacht: retourneren jurkje

op 07 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik koop zeer regelmatig in de Zara. Afgelopen week ben ik in de Zara Hilversum geweest om een jurkje terug te brengen (waarde ongeveer 50 euro) welke niet naar wens was Omdat het mei vakantie was en wij op vakantie waren had ik van te voren gebeld of het erg was dat het jurkje een of twee dagen later dan de maximum termijn werd terug gebracht. De vrouw aan de telefoon zei dat dit geen probleem was mits ik dit wel aan de kassa zou melden.Toen ik aan de kassa stond werd mijn jurkje geweigerd. De vrouw aan de kassa was erg klant onvriendelijk en inflexibel. Omdat ik niet meer wist wie ik aan de telefoon had gehad kreeg ik mijn geld niet terug en “had ik pech” Dit vind ik zeer klant onvriendelijk, zeker gezien het feit dat ik honderden euros bij jullie besteed. Het jurkje hing overigens nog steeds in de winkel. Zwaar gefrustreerd verliet ik de winkel om niet meer terug te keren.

een gefrustreerde ex klant.

als ik geld terug of een tegoed bon krijg en normaal behandeld wordt in de winkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mehoogsteen