Klacht: Retourneren in winkel of Postnl

op 27 december 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Vorige week een bestelling van Prenatal gehad. Helaas was de bestelling om vage reden (website is vernieuwd, dus werkt niet. Serieus: zet m online als tie wel werkt, dit zoeftt voor ellende) niet compleet en daarom moest het retour.
Omdat ik dus alsnog om de ontbrekende artikelen moest, nam ik de retouren mee naar de winkel. Helaas had ik in de haast het retour formulier niet mee en ik kon dus niet ruilen. Jammer, want neem hierbij een voorbeeld aan HEMA. Zij nemen wel retouren aan, ongedragen en met prijskaartje natuurlijk. Omdat ik niet te moeilijk wilde doen, zou ik het per post versturen. Dat is me duur komen te staan, letterlijk en figuurlijk.
Het pakketje bracht ik vol goede moed weg, want ergens had ik gelezen dat het retour sturen gratis was. De kleine lettertjes buiten beschouwing gelaten
Zó kwam ik dus bij de Primera terecht en heb ik het pakketje afgegeven en netjes betaald. De jongen achter de balie zei namelijk ook dat het toch gratis retour kon en dat het dan wel geregeld zou worden.
Nou Prenatal… daar zit ik dus. Zonder completre bestelling, extra gemaakte reiskosten, extra retourkosten omdat er in de winkel niet makkelijk geruild kan worden zonder bon en retour formulier. En serieus, ik liet de factuur in het filiaal nog zien uit mijn mailbox.
Ben benieuwd hoe jullie service is. Want de klantenservice via de telefoon heb ik ook al geen positieve ervaring mee. :/

Als ik 6,95 verzendkosten terug krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LinKor