Klacht: Retourneren en geld kwijt

op 11 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Ik heb bij Studystore een aantal lesboeken gekocht. Bij het openen van het pakket waren er een aantal boeken verpakt in plastic en een paar niet. De boeken heb ik geretourneerd, omdat ik ze niet meer wil hebben. Nu heeft Studystore een aantal lesboeken afgewezen, omdat die niet in plastic verpakt waren en volgens hun beschadigd zijn aangekomen. Nu krijg ik het geld van deze boeken niet terug, ik vind dit wel een beetje krom. Zij sturen de boeken zonder plastic verpakking naar mij op en doen nu net alsof ik de boeken heb geopend. Heb de klantenservice gebeld en kreeg als advies om de volgende keer gelijk foto’s te maken van mijn pakket. Er zal zeker geen volgende keer komen, ik ben teleurgesteld in de service van Studystore en ben nu ook mijn geld kwijt!

Ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijgt het is immers niet mijn schuld dat de boeken zonder plastic verpakking naar mij toe zijn verzonden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door farey