Klacht: Retourneren en geen contact

op 05 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Fietsenrek besteld en 5 min later nog een voor mijn dochter. Bij levering bleek dat het een in mijn ogen slechte kwaliteit is dus ik stuur een mail om het terug te sturen. Krijg een retourkode voor één rek. Sindsdien aan het mailen om NOG een kode maar ik krijg totaal geen reactie. Het ene rek dat ik binnen wilde brengen bij het postpunt heeft een barcode die het postpunt niet herkent dus ik kan het niet afgeven daar.
Bellen gaat niet want jullie hebben een technische storing (…).
MORGEN vertrek ik op vakantie, het postpunt is tot 13u open vandaag, ik ben nu 10 !!! dagen bezig om het te regelen. EN wat nu? Morgen vertrek ik dus ik kan naar mijn terugbetaling fluiten waarschijnlijk want dan zal er gezegd worden dat ik te laat met retourneren was.
Hoeveel tijd ik hier nu al ingestoken heb…Voor niks naar het postpunt gegaan… ik heb tot gisteren gewerkt en morgen vertrekken… ik heb wat anders te doen.
Wat moet ik doen ??

contact en dat jullie me ASAP een kode geven voor beide pakketen te kunnen retourneren - want enkel zo kan je iets terugsturen ?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:48 geantwoord

Geachte mevrouw Kramer,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de fietsenrekken.

Mijn collega had een link verstuurd wat geldig was voor beide fietsenrekken.

Helaas hebben wij een technische storing gehad, wij waren helaas niet bereikbaar. Onze oprechte excuses hiervoor.

U heeft binnen de 14 dagen aangegeven dat u wilt retourneren.
Het product kan nog worden opgestuurd, aangezien het buiten uw schuld om is dat u niet heeft kunnen retourneren.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door KatinkaKramer