Klacht: Retourneren

op 09 oktober 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Op 29 september j.l. een leren jas gekocht en betaald via ideal: €169.95. Jas netjes ontvangen binnen 3-4 werkdagen.
De jas terug gestuurd en een kleinere maat besteld. Helaas moet je dat op eigen kosten versturen via post.nl en ook gevolgd via trackcode. Binnen 2 dagen aan gekomen in Katwijk maar vervolgens niets gehoord. Mail gestuurd wanneer ik de andere maat kon verwachten. Er werd me in de mail verteld dat de jas naar Spanje gestuurd is en dat het 2-3 weken zou duren voordat het artikel geleverd kon worden. Ik heb daarop geantwoord dat ik de procedure niet helemaal snap. Bestelling wordt geleverd binnen 2-3 dagen en ruilen duurt 2-3 weken?????? Geen antwoord! !!!

Als ik dit van te voren had geweten dan had ik nooit een bestelling bij mango geplaatst! !!

Ik ben tevreden als het geruilde artikel ook binnen 2-3 werkdagen wordt geleverd en dat er netjes wordt gereageerd als ik een mail stuur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sinysmit 1951