Klacht: retourneren

op 07 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik wil mijn bestelling retourneren nr GroupDeal en doorloop alle voorwaarden en als ik in het gekozen Bpost filiaal aankom wil men mijn pakket niet aannemen om terug te sturen.

Hoe moet ik dit verder afhandelen?

Ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 08 september 2016 om 16:04 geantwoord

Bedankt voor uw e-mail.

Wij vinden het erg jammer dat de bestelling niet kon opsturen.

U kunt uw bestelling opsturen naar het volgende adres:

Montapacking
Polderweg Oost 19
2973 AN
Molenaarsgraaf

Bij de retourzending dient u een schrijven te voegen met daarin:
- Reden van de retournering
- Uw ordernummer (deze kunt u vinden op de factuur of op uw bankafschrift en begint met 2 letters gevolgd door 7 cijfers)
- Uw adresgegevens

Houd er rekening mee dat alleen producten die binnen 14 dagen worden geretourneerd in behandeling worden genomen. Het product dient ongebruikt te zijn en in de originele (onbeschadigde) verpakking te zitten. Producten die niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen niet in behandeling worden genomen.

Na het retourzenden dient u per e-mail contact met ons op te nemen, zodat wij uw terugstorting in orde kunnen maken. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- Uw ordernummer en persoonlijke code
- Verzendbewijs (Track & Trace code)

Wij zullen overgaan tot terugstorting van het aankoopbedrag, nadat de leverancier uw bestelling in goede orde retour heeft ontvangen. Hier kan derhalve enige tijd over heengaan (maximaal 30 dagen).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door josjosee