Klacht: Retourneren

op 04 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Wat is de reden dat ik de hele ochtend moet zoeken, naar een juiste retour adres?
Want als ik het product naar een verkeerd adres verstuur, b.v. Basisweg Amsterdam, ben ik mijn artikel kwijt plus het besteedde aankoop bedrag.
Als ik netjes wil bellen, geeft de telefoniste aan door storing niet bereikbaar te zijn??? Mijn vraag is alleen maar heel eenvoudig, om het juiste adres, om het artikel naar het juiste adres te versturen. Méér vraag ik niet. Het zou wel weer een poosje duren dat ik weer enthousiast wordt om artikelen te bestellen via Telegraaf Groupdeal.

Het juiste adres van Groupdeal om mijn artikel netjes retour te versturen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:55 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wanneer u bij GroupDeal een product wilt retourneren, dient u een e-mail te sturen waarin u aangeeft dat u wilt retourneren.
De reden hiervan is dat GroupDeal allerlei verschillende producten aanbiedt. Al deze producten hebben verschillende retour-procedures.
U krijgt van ons de juiste toegestuurd per e-mail.

Wanneer u binnen de 14 dagen aangeeft dat u wilt retourneren is dat voldoende. De dagen herroepings-dagen verlopen hierbij niet.

Helaas hebben wij vorige week een technische storing. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door geryruitenburg