Klacht: Retourneren

op 27 juni 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Als vaste klant bij primark heb ik een aantal weken een paar schoenen en een jurkje in een te kleine maat gekocht. Daar ik in het zuiden van het land woon en niet de mogelijkheid had binnen de aangegeven tijd op de aankoopbon te retourneren, kwam ik in plaats van 24 juni, 27 juni in de winkel om mijn spullen te ruilen voor eventueel de juiste maten. Helaas bood primark Eindhoven mij niet de gelegenheid om mijn spullen waar netjes de kaartjes nog aanhingen te verruilen voor andere spullen uit de winkel. Dit vind ik erg spijtig. Ik snap dat ik geen geld terug krijg, absoluut, maar van vaste klanten, die deze winkels honderden euro’s per jaar subsidieren mag je ook wel eens een tegenprestatie verwachten in de vorm van enige klantvriendelijkheid. Het gaat hier om drie dagen, niet drie weken. We zijn allemaal mensen, die maken nu eenmaal fouten.

Ik ben tevreden wanneer ik alsnog mijn kleding en schoenen kan verruilen tegen andere artikelwn uit dezelfde winkel.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramonabrings