Klacht: Retourneren

op 04 juni 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb betaald voor een kavel op 12 mei en mijn kavel zou geleverd worden op 26 mei. Ik kon de kavel gelijk dezelfde dag op 26 mei retourneren. BVA heeft de kavel terug ontvangen maar weigert het geld dat ik voor de kavel heb betaald terug over te maken.
Ik mocht volgens de informatie van de veiling van mijn kavel het product retourneren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 08 juni 2021 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Selina,

Wat vervelend dat de terugbetaling nog niet gedaan is. Dit heeft te maken met het feit dat het kavel direct aan de verkoper retour is gezonden en niet aan BVA zoals dit eigenlijk hoort te zijn. Dan moeten wij vanuit de verkoper vernemen dat het kavel goed ontvangen is. Hierdoor duurt te terugbetaling een stuk langer dan normaal de werkwijze is.

Mocht het voorkomen dat je weer een kavel hebt welke je wenst te retourneren, zou je deze dan aan BVA zelf willen retourneren en niet weigeren aan de deur bij de koerier? Dan kunnen wij de terugbetaling sneller in orde maken voor je.

Met vriendelijke groet,
Ester
BVA - Auctions.

Alle klachten die gemeld zijn door selinafelicia