Klacht: Retourneren

op 20 mei 2021 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Op 2 april 2021 had ik een afspraak staan om te winkelen bij Primark, heb veel kleding gekocht, bij de kassa afgerekend, direct gevraagd hoe het gaat als ik het wilde ruilen, toen de medewerkers mij zeide dat ik eerst moet proberen om opnieuw een afspraak moet maken, maar als het echt niet lukt, dan kan u vanaf de officiele openings dag de 28dagen ingaan om het te ruilen. Vandaag 20mei 2021 wilde ik mijn kleding die ik nog had retourneren (45euro), had ook al andere kleding gehaald (89euro), zodat het geruild kon worden, deden ze heel moeilijk bij de kassa, je kon het tot 30 april 2021 inleveren. Maar ik had al eerder contact opgenomen omdat ik geen afspraak kon inplannen was altijd al vol , die hadden hetzelfde gemeld, dat we het na 3weken van officiële opening mochten ruilen. Maar als je bij Primark zelf komt dan mag het niet. Ik had toen op 2 april 2021 iets gekocht bij CA wat ik ook moest ruilen, daar mocht ik wel zonder problemen ruilen.

Ik ben tevreden als ik het gewoon mag terug retourneren en iets anders kan kopen bij jullie, want ik koop al zoveel bij jullie voor al mijn kinderen en mezelf. Dus ik hoop dat dit zo snel opgelost kan worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies71