Klacht: Retourneren

op 14 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 juni mijn bestelling terug gestuurd naar Boohoo. Al die tijd heb ik niks van ze te horen gekregen dus heb ik ze gemaild op 23 juni dat ik na al die tijd nog niks gehoord of gezien van ze heb. Op 24 juni kreeg ik als antwoord dat ik nog 5 werkdagen moest wachten omdat er bij hun nog niks ontvangen was.
Vervolgens is daar weer een tijd over heen gegaan, waarop ik weer een mail gestuurd heb dat ik erg teleurgesteld ben in ze en dat ik antwoorden wil. Als antwoord vroegen zij om de retourbewijzen en afschriften, dit heb ik meteen naar ze gestuurd waarop ik weer als antwoord krijg 5 werkdagen te wachten. We leven nu op 14 juli en heb nog altijd niks gezien of gehoord van ze.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug gekregen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Draaijer