Klacht: Retourkaartjes gekocht voor feyenoordstadion is station gesloten kaartjes voor niets gekocht

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Bij blaak twee retourkaartjes gekocht zodat ik met mijn dochtertje naar de voetbalwedstrijd van feyenoord kon gaan omdat de rijksweg was afgesloten was ons medegedeeld dat je beter met het openbaarvervoer kon reizen dus dit heb ik ook gedaan zit ik in de trein is station feyenoord ook gesloten dus heb ik voor niets deze kaartjes gekocht kon ik met mijn dochtertje gaan lopen naar het feyenoord stadion.

Als er een oplossing hiervoor word gevonden

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 08:57 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Patpijnenburg