Klacht: retouring niet terug gestort

op 09 juli 2015 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 09 juli 2015 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 3 juli jl. een rekeningnummer gevraagd aan de klant. Klant heeft betaald via Creditcard. Wij kunnen niet bijschrijven op een CreditCard. Zolang wij geen rekeningnummer ontvangen, kunnen wij helaas niet overgaan tot restitutie. Graag ontvangen wij alsnog een bankrekeningnummer, zodat wij het bedrag kunnen bijschrijven!

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]