Klacht: Retourgeld na anderhalve maand nog niet ontvangen

op 26 juli 2017 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al anderhalve maand probeer ik Made te bereiken. Telefonisch zijn ze elke dag ‘uitzonderlijk’ gesloten. Via mail zogenaamd te bereiken, maar er wordt nooit gereageerd op mijn mails. Ook niet op Facebookberichten, terwijl ze wel actief op FB hun sale promoten.
Van mijn retourzending van 16 juni (ordernummer 1200067998) heb ik nog geen geld op mijn bankrekening ontvangen.
Het geld moet wettelijk en volgens hun website binnen 14 dagen op de rekening staan. Ik ben van plan (kanton)gerechtelijke stappen te ondernemen. Ik zal in ieder geval nooit meer iets kopen bij Made.com

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen een week mijn geld retour zie op mijn rekening en zij excuses aanbieden via mail of telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Made.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sneeuwsterre82