Klacht: Retouren worden niet ophehaald

op 04 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wehkamp biedt een mogelijkheid om artikelen te retourneren via DHL ophaalservice. Ik heb 3!!! keer een afspraak gemaakt, 3 avonden gewacht en niemand is bij mij gekomen om pakket op te halen.
Als dat niet werkt, moet het ook niet aangeboden op de website staan.
Ik heb geen mogelijkheid om pakket zelf naar dhl punt te brengen.
Hoe kan ik het retourneren???

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het pakket eindelijk opgehaald wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend om te horen dat jouw pakket niet is afgehaald. We ontvangen graag je klantnummer of postcode en huisnummer via socialmedia@wehkamp.nl. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door O.Peters