Klacht: Retouren worden niet goed verwerkt

op 14 augustus 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb al 3 x gehad bij de Zara Utrecht dat er bij retours een artikel niet is aangeslagen. Mensen let hierop!!! Zelfs geen excuus als je aangeeft dat het artikel niet op de bon staat. Laatste keer zei de verkoopster het staat erop tot drie keer toe. Terwijl ik drie had gezegd, dit artikel is nog niet aangeslagen + dat ik dat bij een andere broek ook een keer al had gezegd, wat ook klopte maakte haar niet uit. Maar ze geloofde het pas toen ik de bon nakeek en zei dat hij niet klopte. Dan moeten alle spullen weer terug op de toonbank die zijn retour zijn gebracht. Waarbij ik zelf nog moest zeggen daar had je ook nog iets neergelegd. Het ergste vind ik dat er op het eind wordt gezegd, o ja, u heeft gelijk, en dan geen excuus aanbieden. Nou Ja!! Ik zei nog tegen de verkoopster, het is toch zestig euro. Waar ik als antwoord op kreeg, ja dat is wel anders daar een paar tientjes. Nouuuu jaaaaaa!! Kijken wat zij zelf zegt als ze op het einde van haar maand een paar tientjes niet heeft uitbetaald gekregen. Het valt mij op dat het nooit gebeurd als je iets koopt ook al zijn het veel artikelen die je moet afrekenen, maar wel als je wat retour brengt. Ik vind de meeste verkoopsters erg klantonvriendelijk het lijkt wel of ze nog nooit van klant service gericht hebben gehoord bij de Zara. Ik begon de laatste keer zelfs te twijfelen aan diefstal. Ze deed het artikel op zo een rare manier weg en op een andere plek, het klopte gewoon niet. Wees in ieder geval alert als je iets terug brengt bij de Zara Utrecht!

Mijn gewenste oplossing die ik verplicht moet invullen is: Gewoon zorgen dat de verkoopster haar koppie erbij heeft als de spullen worden teruggebracht, haar focus erbij houden en zich zeker niet laat afleiden wat er rondom haar omgeving gebeurd!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ANNNe