Klacht: Retouren van 2 CI MOdulen

op 14 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door klantenservice werd geadviseerd om een nieuwe CI module te kopen i.v.m. Foxsport internationaal.
Na aanblijvende problemen werd door monteur de schotel en reciever uitgewisseld.De nieuwe reciever heeft geen CI Module Meer.
Dus de twee modulen naar afdeling retouren naar Canaldigital gestuurd.
Na vele Telefonaten kann men de twee retouren niet vinden.
Betreft.F.Krings abonnee nr,84515293 Smartcard 12857165717081

CAM Krings abonneenr.88215034 Smartcard128572029840

Gewenste Oplossing:

Indien de Modulen worden vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Krings, U geeft aan dat u twee CI module retour heeft gestuurd. Graag ontvangen wij van u het verzendbewijs (Track&Trace), zodat wij de retourzending kunnen terugvinden. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hopen spoedig van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Joey Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 juni 2016 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door l.hkrings@hotmail.nl