Klacht: retourbutton werkt niet en gaat het nog wel goed met Groupon??

op 13 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

De retourbutton werkte niet op 1-8-16. Mail gestuurd; 2 x reactie ontvangen: zou wat langer duren dan 1 of 2 dagen ivm drukte. Zelf daarna 2x nog gemaild dat de tijd om te retourneren ging dringen. Uiteindelijk op 9-8-16 kunnen chatten. Er zou mij binnen 3 dgn een retourlabel gemaild worden; dus uiterlijk vrijdag 12-8. Nu, 13-8, nog niet ontvangen. Ik heb ook geen adres waar ik het naar toe zou moeten sturen. Wilde zojuist weer mailen, maar bemerk dat de site uit de lucht is… Ik hou mijn hart vast of alles wel goed gaat met Groupon. Ik heb naast deze klacht over een retourzending nog 3 bonnen liggen om te eten. Ik vraag me af hoe dat straks gaat lopen. Krijg ik dat geld nog terug???

Als ik al mijn geld weer terug heb van hetgeen ik hierboven heb vermeld....

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht evdl2

7 maanden geleden - Inmiddels (op zondag!) een retourlabel ontvangen. Vandaag teruggestuurd. Ik ga ervan uit dat het met de terugbetaling van mijn geld goed gaat, maar dat is nog even afwachten (3 á 4 weken!)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door evdl2