Klacht: Retourbarcodes die ASOS aanlevert als gratis retour werken niet

Daanrobben op 27 december 2019 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor bijna 700 euro besteld. Nu ben ik al 3 weken bezig met retouren (gaat om een bedrag van 350 euro). Ze geven telkens barcodes die niet werken, ondertussen ben ik al 3 weken verder en heb ik heen en weer moeten rijden en ben ik er minstens 1,5 uur aan kwijt geweest. En ben er niks mee opgeschoten want ik krijg dit pakket niet kosteloos verzonden met de barcode die Asos aanlevert. (Verkeerde barcodes)

Ik bestel hier nooit meer.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de kleding die mij niet past retouren en daar wil ik mijn geld voor terug. Tevens wil ik een compensatie voor het ongemak en extra tijd en kosten die ik heb moeten maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daanrobben