Klacht: Retour zending te lange afhandeling, klantenservice telefonisch onbereikbaar

op 12 september 2018 over TelefoonDiscounter.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Recent een iPhone 6s gekocht voor 304€ ‘als nieuw’ helaas bleek na ontvangst (helaas niet dezelfde dag bezorgd dit heeft Lorenzo wel netjes terugbetaald) de staat van de iPhone niet als nieuw zo haperde de vingerafdrukscan vaker. Na email contact toestel aangetekend retour gezonden, volgens Lorenzo zou het 1 tot 3 werkdagen duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen.

Vandaag is werkdag nummer 4, geen geld en bij het bellen naar telefoondiscounter krijg je een bandje met een mevrouw die zegt dat wegens extreme drukte er beter kan worden gemaild…?! Hierna wordt direct de verbinding verbroken…

Het vertrouwen dat ik mijn geld terug zie is nu dusdanig gekrompen dat ik zometeen aangifte van oplichting ga doen.

Ook zal ik met iphoned in contact proberen te komen zodat deze site niet zo hoog in hun zoekresultaten blijft verschijnen.

Vandaag geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TelefoonDiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tim bougie