Klacht: retour zenden

pim1969 op 30 juni 2020 over Ray-Ban in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ook ik had een bril bij ray-ban besteld maar hoorde later dat allekantoren van hun waren gesloten dus ik mail heen gestuurd om het te annuleren (binnen 24 uur) en een in de winkel in de buurt gekocht krijg ik een dag later alsnog bericht dat de bril in de avond word afgeleverdn,ik huh ????,dus ik op de site proberen het retour te zenden maar lukt voor geen meter omdat ze de retour hebben afgesloten ik inmiddels 7 mails verstuurd maar steeds de reactie dat ik de instructies op de site moet volgen ,maar dat lukt dus niet en telefonisch zijn ze niet te bereiken en via chat ook niet ik had de optie achteraf betalen gekozen en inmiddels van deze firma uitstel gekregen omdat ik niet de enige ben en ze hiervanaf weten maar is toch te gek voor woorden voor zo’n top merk

Gewenste Oplossing:

als ik het product kan terug sturen zonder dat ik in de problemen kom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ray-Ban

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ray-Ban nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pim1969