Klacht: Retour wordt maar niet verwerkt.

op 10 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie broeken besteld bij Wehkamp.nl, ze bleken allemaal niet goed te passen. Broeken netjes ingepakt en laten ophalen door de DHL service. Inmiddels zijn we dik twee weken verder en één van de drie broeken is nog steeds niet verwerkt als zijnde retour, het pakket is dus wel aangekomen maar er staat nog een factuur t.w.v. 49,99€ open. Op een mail wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Graag uitzoeken wat er aan de hand is, ik heb een verzendbewijs van DHL maar daar kan ik niet veel mee. Deze geeft alleen maar aan wanneer het geretourneerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 10 juli 2017 om 17:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ten eerste, excuses voor het gebrek aan reactie op uw e-mail. Ik heb de kwestie inmiddels bekeken en een verzoek tot afboeking van de vermiste broek doorgezet. Na een laatste check zal dit product alsnog retour geboekt worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Smits86