Klacht: Retour webshop Karwei

op 13 september 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Via de webshop van Karwei een groot aantal plafondplaten besteld (87 pakken).
Doordat er een plafond meegerekend is die andere platen krijgen moeten er
20 pakken retour. Op de website staat vermeld dat bestellingen die door een leverancier
bezorgd worden voor een snelle afhandeling retour gebracht kunnen worden bij de bouwmarkt. Zo gezegd zo gedaan. Echter werden de goederen niet retour genomen omdat het filliaal in Zwaag de goederen niet in het assortiment heeft.
Contact opgenomen met de klantenservice maar zij konden ook niets voor ons betekenen. Staan we daar met een lading aan zware platen.

Ik wil graag dat de platen kosteloos opgehaald worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 02 oktober 2016 om 15:11 geantwoord

De bouwmarkt heeft dit met de klant geregeld. De platen kunnen worden terug gebracht in de bm op een later door de klant gewenst moment
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Alle klachten die gemeld zijn door Lidian Blaauw