Klacht: Retour vliegticket

op 23 december 2017 over Atlasglobal in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een retour ticket geboekt via atlasglobal. Door omstandigheden heb ik de heenvlucht gemist. Ik heb dezelfde dag een enkeltje geboekt in de veronderstelling dat ik met atlasglobal terug kan komen. Nu blijkt dat me terugreis niet meer geldig is omdat ik de heenvlucht heb gemist. Ik heb een paar dagen achter elkaar atlasglobal proberen te bereiken, maar tevergeefs. Na een negatief bericht op Facebook te hebben geplaatst op hun pagina werd ik terug gebeld, met de uitleg dat me ticket niet geldig is omdat ik de heenvlucht heb gemist, ik snap nog steeds de relevantie niet. Ook krijg je geen geld terug voor de terugreis waar ik geen gebruik van kan maken. Zo is dat even snel verdiend.

Gewenste Oplossing:

Als me terugreis geldig zou zijn of een gedeelte van me kosten terug zou krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Kazimerol2008