Klacht: retour sturen lukt niet

op 17 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een cover voor mijn tablet gekocht maar hij past niet en wil hem terug sturen.Heb het volgens mij goed gedaan maar ik zie dat hij behandeld is en afgesloten maar ik heb de cover nog steeds thuis want ik weet niet wat ik verder moet doen

Gewenste Oplossing:

Als ik een adres heb waar ik hem heen terug kan sturen en als mijn geld op mijn rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 mei 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 mei 2016 om 10:28 geantwoord

Ik heb nl wel het goede besteld maar het past gewoon niet
Ik heb een cover besteld voor een tab 4 10.1 er staat ook op dat dat het is maar hij past gewoon niet.Ik wil dus ook dat jullie de verzendkosten betalen

Reactie van de melder van de klacht timojr

7 maanden geleden - Waarom krijg ik geen reactie meer?

Alle klachten die gemeld zijn door timojr