Klacht: retour sturen afkortzaag Metabo

op 21 juli 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een tijdje geleden alweer een afkortzaag besteld.
Toen ik het product had ontvangen heb ik de afkortzaag uit de doos gehaald.Maar bij nader inzien heb ik niet opgelet wat de zaagbreedte was,ik wou er laminaat mee gaan zagen maar dat ging met deze afkortzaag niet ik had dan die met trekfuctie moeten nemen.Oke ik had beter moeten kijken.Dus ik een mail gestuurd of ik de afkortzaag retour kon sturen dat ging prima,dus ik nog een briefje erbij gedaan dat ik deze afkortzaag wou ruilen met bijbetaling uiteraard.
Ik heb deze afkortzaag even uit de doos gehad zelfs de stekker is nog niet in het stopcontact geweest en toen weer netjes terug in de doos gedaan.Nu een aantal weken verder na vele vragen hoe het zat op de chat en mail contact.Ja hoor de afkortzaag was aangekomen bij het servicecentrum.Een week erna krijg ik een mail van het service centrum dat de zaag lakschade en dat de zaag gebruikt was?Toen heb ik uiteraard even gebeld het zakje waar de snoer en stekker inzat heb ik niet eens opengemaakt,dus ik begrijp er niks van.Ik weer een mail gestuurd naar het service centrum waarin ik aangaf dat ik daar wel foto's van wou zien.Toen kreeg ik een mail ik had 2 opties of de zaag terug nemen of ik kreeg 60% van het aankoopbedrag terug.Ik ga hiermee niet accoord ik zei als jullie zo geld willen verdien vindt ik nogal schandalig.Maar ja zo worden eerlijke mensen ook nog gestraft.Als ik de zaag gebruikt zou hebben zou ik daar ook eerlijk over zijn maar ja ik word zo aan het lijntje gehouden en nog steeds niks gehoord.Zo ga je niet met klanten om maar ja zo zie je maar.Over onrecht ik kan daar zo slecht tegen maar ja wat moet je doen?Radeloos word je ervan.

Als ik mijn geld terug heb

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Jaspers