Klacht: Retour Samsung 7 edge

op 22 december 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, op 11-12-2017 heb ik mijn t-mobile abonnement verlengd echter kreeg ik te horen dat de Samsung 7 vanaf Volgend jaar maart geen software update meer gaat uitvoeren en aangezien ik mijn administratie en internet bankieren via mijn telefoon doet, vond ik risico om de telefoon in gebruik te nemen, ik heb binnen 5 dagen telefoon aangetekend retour gedaan, met een briefje erbij en factuur en contract van het abonnement, op briefje heb ik ook vermeld dat simkaart pinnetje ontbreekt, helaas beweert GSM webwinkel nu, dat er geen briefje bij zit wel hebben ze het telefoon ontvangen en blijkt dat ook het boekje en het pinnetje ontbreken, hierdoor willen ze het toestel niet terug nemen, het is nu hun woord tegen de mijne en zij beweren nu ook dat ik de telefoon ook aan heb gehad, wat helemaal niet waar is, helaas kan ik dit niet bewijzen, maar ik lieg ook niet over dat boekje en pinnetje er niet bij waren, ik weet bij deze geen raad meer..
Mvgr
Sandra

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een ander toestel willen nl de Samsung S8 en met de zelfde abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra R Gobind