Klacht: Retour Prullenbak nog niet opgehaald van PostNL

op 21 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een maand geleden heb ik een prullenbak retour gestuurd omdat die in de verkeerde kleur is bezorgd, ik heb het retourbeleid opgevolgd en het retourlabel die ik van Groupon heb gekregen gebruikt.

Omdat ik daarna niets van Groupon heb vernomen ging ik zelf op zoek.
Via track en trace code en nabellen met PostNl kwam ik er achter dat het pakket bij de PostNl planbalie is blijven hangen omdat de bezorgkosten (+5euro) betaald moesten worden.
Vreemd genoeg staat in de reactie die ik van Groupon heb ontvangen dat de prullenbak nog niet is aangekomen, maar zodra dat het geval is zullen ze het geld storten.
Zo kan ik blijven wachten maar als ze niet eens weten dat het pakket nog opgehaald moet worden blijven we in een cirkel zitten
In eerdere klachten zag ik dat iemand anders precies hetzelfde heeft meegemaakt en Groupon wist zich geen raad

Ik wens gewoon het volledige afgeschreven bedrag terug! Daar het bezorgen van een verkeerd product niet aan mij ligt ben ik ook niet verantwoordelijk voor de de retourneringskosten
Op het retourlabel staat met duidelijke letters FRANCO, dus ik snap niet hoe de bezorgprocedure bij hun is ingeregeld

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 16:19 geantwoord

Beste mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en bedankt voor uw geduld.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Jara Jansen