Klacht: Retour producten , nog geen geld retour ontvangen!!

op 01 augustus 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Producten besteld, verkeerd geleverd. schermen van 160 hoogte ontvangen ipv 180. Maar betaald voor 180 hoogte. 2 schermen gehouden waarvan 1 defect (+ belofte; credit-groupon waarde van 20,00).
3 schermen retour. (+ belofte; geld van 3 schermen van 180 hoogte retour)!

Helaas “van dit alles” nog niets ontvangen!
Vele malen contact gehad per mail, chat en telefonisch.
Vorige week ook nog iemand telefonisch gesproken. ook zij beloofde ons diezelfde dag nog te mailen en een handmatige terugbetaling. Ook dat is weer niet gebeurt.
We zijn er nu ontzettend flauw van. vermoeiend om tijdens onze drukke baan dit telkens weer opnieuw te moeten melden. Het kost tijd en geld.

Graag z.s.m. een reactie en ons geld terug. + credits tegoed

Groet,

Marion en Willem Boomsma

Gewenste Oplossing:

als we alles netjes terug krijgen waar we recht op hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wessha1996