Klacht: Retour probleem

op 02 mei 2017 over amazon.de in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 hemden die besteld werden via Amazon.de in de maat XXL waren te groot. Bij andere fabrikanten is dit mijn gebruikelijke maat. De hemden werden op de door hen gevraagde wijze terug gestuurd. Ingesloten een nota met de reden van terugzending en de vraag of ze 2 hemden in de maat XL konden bezorgen, of anders een terugstorting van het betaalde bedrag.( creditcard) Volgens bpost werd het retour pakket reeds afgeleverd op 15 maart. Reeds verschillende brieven verstuurd via mail zonder succes op andere maat hemden of terugstorting.Laatste brief via posterijen (6 april) naar retour adres, blijft ook onbeantwoord. Wat loopt er mis. Ben ik gewoon te goedgelovig geweest wat deze e-handelaar betreft?

Gewenste Oplossing:

Bij rechtzetting maat of terugstorting betaald bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amazon.de

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amazon.de nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gustaaf Wuyts