Klacht: retour omdat produkt anders is dan voorgespiegeld wordt.

op 29 december 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

goede dag, ik heb 2 kacheltjes voor in het stopcontact besteld, alleen op de filmpjes/op de reclame laat u ander product zien. helaas kan ik deze kacheltjes nu niet gebruiken omdat de stopcontacten heel laag zitten en dat past dan niet en ook omdat het kacheltje niet te draaien is.
U stopt daarover notabene wel een briefje over in de doos, dat product anders is …..
Als ik dat geweten had, dan had ik het niet besteld.
Ik moet ze nu terugsturen, maar moet zelf de porto betalen. maar dat vind ik niet reel in dit geval….de kacheltjes voldoen niet aan het beeld wat in reclame gegeven wordt.

graag ontvang ik een antwoordnummer voor gratis verzending of mijn betaalde portokosten a 6.50 euro worden vergoed door u

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 29 december 2017 om 11:04 geantwoord

Beste mevrouw van Dommele.

Reeds eerder is er contact met u geweest en is uw klacht besproken. U heeft op tv een Molino Heater gezien, deze is enkel te koop via de bestellijn. Derhalve is de bestelling via het web besteld. Via het web wordt de Molino Heater niet verkocht.

Wij betreuren het dat u niet het artikel heeft ontvangen welke u graag had gewenst. De verschillen per artikel zijn tevens erg goed zichtbaar, de Molino is wit en de Handy Heater zwart. Daar u de bestelling zelf heeft gedaan en u door ons niet foutief bent geinformeerd kunnen wij hierdoor niet overgaan tot restitutie van de verzendkosten noch u voorzien van een antwoordnummer.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 29 december 2017 om 11:27 geantwoord

ik ga je er van uit dat wat je besteld ook hetzelfde is als op tv. Daar zeggen ze bestel snel en geven vervolgens de site op waar besteld kan worden.
Er wordt dus niet gezegd dat dat artikel alleen per telefoon besteld kan worden.
Dan krijg je bij de bestelling een briefje: helaas is dit niet het bestelde artikel omdat .... blablabla. Hoe verklaart u dat ?????
Ik vind dat u zich wel heel makkelijk verschuilt achter uw mening, u doet niet eens moeite om het te snappen, u bekijkt NU ook weer niet de rede van retour.
Maar dat getouwtrek hoeft van mij niet.....ik ben helemaal klaar met Tommy teleshopping. Zal ook iedereen afraden om ook maar iets te bestellen vanwege de service (het hebben van geen service dus) ! De koude douche van Kassa kunt u krijgen ...

Alle klachten die gemeld zijn door jolidama