Klacht: Retour niet verwerkt door Zara

op 19 september 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Enkele maanden geleden heb ik een tijdens de sale veel bestellingen gedaan bij Zara. Sommige van deze bestellingen heb ik teruggestuurd. Omdat ik veel besteld heb en dus veel dozen van Zara had heb ik veel artikelen bij elkaar gezet. Dit leek mij handiger omdat ik anders die ophaadienst(DHL) zou opzadelen met 8 dozen waarvan in sommige dozen maar 1 artikel zou zitten. Dit doe ik vaker bij andere webshops zoals Zalando. Dit was nooit een probleem geweest. Echter zegt Zara dat ze een aantal bestellingen niet ontvangen hebben. Nu moet ik een bedrag betalen van ruim €110 aan artikelen die ik heb geretourneerd en dus niet meer in bezit heb. Ik vind dit erg klantonvriendelijk, vooral omdat het tijdens de sale was en er toen veel meer dan gewoonlijk besteld werd bij Zara. De kans dat er dingen verkeerd gaan is dan groter. Ook vind ik het raar dat diegene die de retouren controleert er geen melding van maakt dat er extra artikelen gevonden zijn in de dozen. Ik ben erg teleurgesteld in Zara omdat ik er heel vaak kom en vaak artikelen bij ze bestel. Hoewel ik dit nog steeds blijf doen, doe ik het wel met een dubbel gevoel.

Ik ben tevreden als Zara de bestelling annuleert of in het uiterste geval mij een voucher geeft ter hoogte van het bedrag dat ik binnekort moet voldoen(na betaling dus)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed010