Klacht: retour niet mogelijk

op 11 augustus 2017 over Sneltoner in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Bij abuis verkeerde transfer belt en fuser besteld .Meteen gebeld en kon hem terug sturen,krijg ik een mail u heeft de doos open gemaakt dus nemen wij hem niet terug de doos word weer retour gezonden

De spullen terug naar hunen mijn geld terug op mijn rekening

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sneltoner over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Sneltoner in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sneltoner een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sneltoner

Heeft op 14 augustus 2017 om 15:35 geantwoord

Geachte heer Van den Busken,

Helaas hebben wij u geen oplossing kunnen bieden. Wanneer de producten nog ongeopend en ongebruikt zijn, is het mogelijk deze terug te sturen en zullen wij deze ook zonder problemen vergoeden. Echter was alles geopend en uit de verpakking. Tevens zaten er overal vingerafdrukken. Dit is voor ons niet meer verkoopbaar. Daarom hebben wij de product retour gestuurd aan u.

Klantenservice Sneltoner.nl

Bericht van Sneltoner

2 dagen geleden - Geachte heer Van den Busken, Wij vinden het erg vervelend dat u een klacht heeft. Onze excuses hiervoor. Na controle in ons systeem zien wij dat u de verkeerde producten voor uw printer had besteld. Wij hebben toen aangegeven dat deze retour konden, mits alles ongeopend en ongebruikt was. Echter bij binnenkomst bleken de producten geopend en zaten er vingerafdrukken op de transfer belt. Voor ons is het onmogelijk om de producten dan nog door te verkopen en daarom konden we deze niet vergoeden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sneltoner.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jack van den Busken