Klacht: retour na klachten product wel bank maar niet stoelen

op 30 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na 3 keer een andere bank te hebben gehad blijft de klacht van slijtage van stof binnen 4a6 weken. Iemand geweest om te kijken. Klopte en dus kan na veel gedoe de bank retour en mogen we een andere bank uit komen zoeken. Tot zover prima service. Wil het niet dat er in dezelfde koop twee bijpassende stoelen bij zijn gekocht die het zelfde euvel hebben alleen minder erg maar natuurlijk wel bijpassend als set. Deze stoelen mogen we niet net als de bank omruilen….. kan dit zomaar??? Ik vind het nu een vreemde oplossing… en hoop dus contact dat u ons kan helpen want wij weten niet meer wat we hier mee moeten. Bvd

Graag willen wij dus alles omruilen om weer een passend set of in ieder geval iets uit te mogen zoeken wat bij elkaar past. Gaat ons niet om geld en willen het gewoon weer besteden bij deze winkel en gewoon bijbetalen als wij iets vinden wat duurder is.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 14:23 geantwoord

Hej,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor!

Wat vervelend dat de stoelen hetzelfde probleem blijken te hebben als de bank :( We begrijpen van je dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Heb je het probleem van de stoelen destijds voorgelegd in de IKEA vestiging? Wanneer er nog geen oplossing weer geboden is zouden wij graag alsnog een melding voor je willen aanmaken. Hiervoor kan je het volgende contactformulier invullen: https://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html Onze collega\'s van de klantenservice zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

We wensen je een fijne dag toe!

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door jajeetje