Klacht: Retour kosten koerier na 6,5 nog niet terug

op 14 juni 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

We kochten op 26/03/2016 een groot windscherm bij Groupon. Deze wilden we terugsturen. Was een heel gedoe, Groupon liet dit ons zelf regelen via een koerier (vw het formaat werd dit pakket bij pickup points van Post.NL, DHL etc geweigerd). We zouden de verzendkosten van Groupon terugkrijgen. Hiervan heb ik bewijs op schrift. Op 29/04 diende ik hiervoor bij Groupon een bewijs van betaling in ad € 133,98 euro..Op 13 mei bevestigde Groupon dat “ze de terugbetaling in orde zouden maken”..Moet dat meer dan een maand duren? Ik schreef diverse reminders. Nu, op 14 juni, heb ik nog steeds dat bedrag niet retour.

Groupon dient haar belofte, waarvan ik in mijn mailbox afdoende bewijs heb, na te komen: € 133,98 aan mij terug betalen voor de kosten die ik aan de koerier heb betaald
(los van de energie en tijd die ik hier inmiddels in gestoken heb, net als hun eigen klanten"service" afdeling...Wat ons dat allen extra heeft gekost....

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AlexandraEE