Klacht: Retour klopt niet

op 22 februari 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op zaterdag 10 februari mijn kleding geretourneerd 2 jurken en een riem. Nu Krijg ik een mail dat mijn retour is ontvangen. Ik heb meerdere artikelen geretourneerd. En Krijg alleen maar van de wide waist belt een bevestiging ,terwijl al de geretourneerde artikelen in een pakket zaten die nog geseald is met tape. Meerdere malen contact opgenomen krijg nergens een reactie op.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug van heel mijn retourzending.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lnds