Klacht: retour kleding

op 21 december 2017 over Takko Fashion in de categorie Kledingwinkels

Ik had een broek gekocht met wasgarantie omdat er 2 vlekken op zaten, verkoopster van Takko-Binnenhof-Rotterdam garandeerde mij als de vlekken er niet uitgingen, ik mijn geld terugkreeg, dus geen tegoedbon.
Broek was 5,– afgeprijsd. Vlekken gingen er niet uit, dus ik wilde mijn geld terug, op de bon stond ook “wasgarantie”. Ineens kon dat niet, broek was afgeprijsd dus ik kon een tegoedbon krijgen. Ook nog een ander artikel dat was afgeprijsd kon terug, dit was mij bekend, voor tegoedbon. Tegoedbon was niet nodig, want ik kocht gelijk een artikel wat 3,– duurder was. Dus 15,– terug en 3 betalen, maakt de rekensom van van 12,– retour aan mij. Heel moeilijk en zeker niet klantvriendelijk heb ik na een 15 minuten discussie voeren en andere klanten dus eerst werden behandeld, mijn geld teruggekregen. Die verkoopster begon gelijk al dat ik de bon moest tekenen, die zij mij voorhield, anders kon zij niet verder, zo werkte het systeem. Ik ben niet akkoord gegaan om de bon te tekenen, omdat de rekensom van geld terug krijgen niet klopte. Met stemverheffing werd mij verteld dat ik dat moest doen! Zoiets accepteer ik niet, ik heb uiteindelijk gekregen zoals ik het wilde, maar Takko fashion is weer een klant kwijt.

Excuus zou zeker op zijn plaats zijn en de verkoopsters een gedegen opleiding geven ipv een assertiviteitstraining.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Takko Fashion

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Takko Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LinnieGR