Klacht: retour gezonden artikel

op 16 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart heb ik bij Tommy teleshopping een apparaat gekocht met de naam Magic Bullet. De kwaliteit van het artikel viel me erg tegen, dus heb ik het retour gezonden. Tot nu toe heb ik nog steeds niets gehoord en op de mails die ik gestuurd heb krijg ik de volgende mededeling:
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail, die wij in goede orde hebben ontvangen.
Wij nemen uw vraag in behandeling en antwoorden u zo spoedig mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Anita de Boer

KlantenService

Daarna horen we echter niets meer van Anita de Boer

Gewenste Oplossing:

Het geld terugstorten, want het artikel is al lang gelden teruggestuurd naar Tommy Teleshopping

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Aankoopbedrag is reeds bijgeschreven.

Alle klachten die gemeld zijn door fawzidarras