Klacht: Retour gestuurd maar geen geld terug gekregen

op 14 februari 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een maand geleden mijn bestelling retour gestuurd naar Boohoo. De verzendkosten heb ik zelf betaald. Echter nog geen geld terug gestort gekregen op mijn bankrekening.. Ik heb contact opgezocht via een mail maar geen reactie gekregen behalve een standaard mailtje maar zonder antwoord op mijn vraag. Ik heb ondertussen een maand verder en nog geen geld gezien.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld op mijn bankrekening heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roosvdb