Klacht: Retour brengen ongeopende verpakking ondergoed

op 10 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor bewoner verzorgings tehuis 4 pakjes ondergoed gekocht, deze paste niet, toen ik de overige DICHTE! Verpakking wilde terug brengen werd dit geweigert.
Op de bon staat ruilen binnen 8 dagen met bon, zonder uitzonding ondergoed.

Gewenste Oplossing:

Retour name

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Marieke131

1 maand geleden - Kennelijk is de klantenservice ook niet in staat om je fatsoenlijk te woord te staan, vragen worden niet beantwoord en mails worden afgepoeierd ­čĹŹ

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke131