Klacht: Retour betaling

op 21 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 28 mei 2012 bestel ik via de telefoon 2x Airmax Pillow, voor de prijs van 79.90 euro incl verzendkosten.
Een dag daarna 29 mei 2012 wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven.t.n.v R.Mensink.( bestel nr 596976) Op 7 juni 2012, zend ik aangetekend het bestelde retour , met de vraag om het door mijn betaalde terug te storten.
Op 19 juni j.l stel ik wederom (schriftelijk) wanner ik mijn geld retour mag ontvangen, geen reactie,
hierna div mondelinge en schriftelijke kontakten, en 5 juli kontact met ene mevrouw Lucia , 20 juli heeft u uw geld op de rekening . tot op heden is de beloften niet na gekomen, ik krijg hierdoor toch wel een rare smaak in mijn mond!! na 2 maanden geen reactie en geen geld retour.hoe noemen ze dit in de volksmond???

Mijn geld retour (79.90 + 25.00 euro telefoon en kosten)zoals in de Algemene Voorwaarden Tommy Teleshopping BV. binnen de door hen zelf gestelde termijnen.
Aanvulling : Kunnen de andere gedupeerden niet de handen ineen slaan, en via wet onze gelden retour ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:05 geantwoord

Aankoopbedrag is reeds bijgeschreven.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel Mensink