Klacht: Retour bestelling

op 25 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 28 4 2016 heb ik een bestelling gedaan via Blokker op internet. In eerste instantie ging alles goed en kreeg ik keurig een bevestiging van de bestelling en zou mijn bestelling binnen de afgesproken tijd (de dag erna) geleverd worden. Ik kreeg een track en trace van blokker door gestuurd om mijn bestelling te kunnen volgen. En hier ging het dus mis. De bezorger had een tijd aan gegeven waar hij de bestelling zou bezorgen. Deze tijd was erg ruim tussen 12.00 – 15-30 uur. Even voor het beëindigen van de tijd kreeg ik een melding dat de bezorger iets vertraagd was. Dit kan altijd wel eens gebeuren dus nog maar even wachten. Nou deze vertraging was dus meer dan 2 uren. Toen de bezorger eenmaal aan de deur stond heb ik alles geweigerd en hem verteld dat ik absoluut niet te vrede ben met de bezorg service. Je wacht de hele dag al op het bezorgen en vervolgens kom hij nog zonder enige schroom dikke 2 uur later. Hij zei heel nonchalant dan neem ik het toch lekker weer mee terug en doei. Vervolgens mijn beklag gedaan bij Blokker.nl. Helaas kreeg ik geen reactie over het vervolg en ben hun toen maar op 6-5-2016 eens gaan bellen. Nou dit bleek al een ramp te zijn want er waren meer dan 24 wachtende voor mij. Het duurde dus alweer dikke 20 minuten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. De persoon aan de telefoon was zo vriendelijk (het is tenslotte zijn werk) om mij te melden dat ze ermee bezig zijn. Op de vraag van mij of men mij ook via de mail wel op de hoogte had kunnen houden gaf hij als antwoord, dit ga ik direct regelen meneer de verantwoordelijke persoon hierover zit tegenover mij. Dit was een super snelle reactie want op 13-5-2016 kreeg ik de volgende reactie;
Geachte heer/mevrouw,

Tot op heden hebben wij uw bericht met contactnummer 1118182 aangaande paypal XXXXXXXXX nog niet kunnen beantwoorden. Onze excuses hiervoor.
Wij stellen alles in het werk om uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice

Op dit moment 23-5-2016 heb ik nog steeds geen geld terug gekregen.

Theo Gommans

Ik ben tevreden als Blokker haar faillissement zal aanvragen

Reactie van de melder van de klacht TGommans

1 jaar geleden - Gisteren 24-5-2016 maar weer eens gebeld. Ik kreeg na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan een vrolijke dame aan de telefoon die tegen mij uiteindelijk vertelde dat ik vandaag een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als ik een bevestiging mail zou krijgen dat het geld teruggeboekt zou zijn. Ik moet zeggen mijn complimenten voor deze dame want binnen een uur was uiteindelijk alles geregeld. Jammer dat dan eerst boos moet worden voordat er iets gebeurt of zouden er bij Blokker de verkeerde mensen op de verkeerde werkplek zitten. Theo Gommans

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 30 mei 2016 om 14:28 geantwoord

Hallo meneer,

Fijn om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost. Het is absoluut niet de bedoeling om onze klanten niet te beantwoorden. Wij zullen dit intern opnemen.

Sacha
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TGommans