Klacht: Retour bestelling

op 04 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Ikea 2 imitatie schapen vellen besteld. retour mogelijk nou kleur en structuur vielen ons tegen dus doos dicht en retour nou vergeet het ! eerst moet je een email sturen dan moet er een email terug komen dat je het mag sturen tegen jou kosten!!!!!!! (staat niet direct zichtbaar als je bestelt) en dan ook nog voor het tarief van post nl particulier terwijl het ook kan voor hun tarief bij post nl. denk dat al die moeite bedoelt is om het artikel toch maar te houden nou op mij heeft dat ook gewerkt zal nooit meer iets bij Ikea online bestellen!

Gewenste Oplossing:

Retour kosten terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Ed,

Bedankt voor je bericht. Is het gelukt met het retourneren van je TEJN vloerkleed? Als je de bestelling hebt ontvangen, kan je deze binnen 14 dagen terugsturen. Meld hiervoor je retour aan via het retourformulier. Je krijgt alleen de originele bezorgkosten van het geretourneerde artikel terug. De retourzending betaal je zelf. Meer lees je hier: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/webwinkel/retour.html

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ed1310