Klacht: Retour

op 04 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Bij de Karwei in Hilversum heb ik 2x Stoppy gekocht, een hulpmiddel om deuren en ramen vast te zetten als ze open zijn.
Helaas bleek bij thuiskomst de ruimte onder de deuren te groot waardoor de Stoppy geen houvast heeft.
Ik ga ze bij de Karwei in Bussum terugbrengen maar de streepjescode wordt niet herkend. Op de bon staat echter heel duidelijk 2x stoppy zwart totaal 9,98 euro.
Er wordt mij aangegeven:
1.Dat ik ze wel in een andere winkel gekocht kan hebben en ze probeer bij de Karwei terug te brengen. Ik heb echter een kassabon van de Karwein waar heel duidelijk op staat dat ik de Stoppy heb gekocht bij de Karwei!
2.Dat ik maar naar de Karwei in Hilversum terug moet gaan.
Ik heb echter geen auto en moet dus op en neer met de fiets naar Hilversum, circa 11 km heen en ook weer terug.

Dit is nu al de 2e keer dat ik iets gekocht heb bij een Karwei vestiging ,het retour breng bij een andere vestiging en het daar geweigerd wordt. De eerste keer omdat ze dat betreffende artikel niet meer hadden en nu dit.
Er wordt echter wel aangegeven dat je het in elke Karwei vestiging kan terugbrengen.

Dat een artikel gekocht in de ene vestiging altijd retour wordt genomen bij de andere vestiging.
Indien dit niet kan moet dit duidelijker worden gecommuniceerd.
Daarnaast is een excuus op zijn plaats voor het suggereren dat ik het mogelijk in een andere winkel heb gekocht en probeer terug te brengen bij de Karwei. Ik vind dit stijlloos.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Karweiklacht