Klacht: Retour

op 27 mei 2021 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

In dec 2020 5 rollen behang besteld bij een filiaal van rond 100€. Ik wordt gebeld dat het er niet meer is en dat ik opnieuw moet bestellen online. De andere bestelling krijg ik dan retour.
Ik bestel opnieuw met als gevolg dat ik geen geld retour krijg voor mijn eerste gecancelde bestelling, maar 2 keer de bestelling. En 2 keer betaald.
Gezien de Corona is retour niet mogelijk. Klantenservice is nauwelijks te bereiken. Erg lang in de wacht, niet verder geholpen.
Daarbij moest ik de bestelling zelf ophalen, terwijl in thuis bezorgd had betaald en aangegeven.
Door mijn eigen fout vergeet ik na de lock down het pakket en neem begin mei contact op met de klantenservice. Het duurt drie weken voordat ik antwoord krijg. Helaas, niets meer aan te doen.
Ik snap echt dat ik zelf laat was. Door omstandigheden erbij ingeschoten. Het behang zit nog gewoon in het assortiment. En de eerste fout, lag echt bij de karwei.
Geen enkele poging tot meedenken. Argument is dat op de site had gestaan tot wanneer iets retour kon.
Ontzettend slechte service. Veel frustratie, tijd en geld in gaan zitten.

Wanneer ik mijn pakket retour kan doen en mijn geld terug krijg. Desnoods een tegoedbon vanwege mijn eigen stuk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirkam